Rakúska kretívna agentúra Demner, Merlicek & Bergmann sa pri tvorbe spotov dôkladne zamerala na prednosti značky
XXXLutz. Za cieľ si kládli kvalitnú propagáciu nášho veľkého výberu, perfektného poradenstva, bezkonkurenčných cien alebo
plánovaného nábytku a kuchýň. Nakoľko sa dej videí novo odohráva priamo vo vnútri nášho obchodného domu XXXLutz, divák bude mať konečne možnosť pozrieť si aj celú radu kúskov z nášho jedinečného sortimentu.
Príbeh
rodiny Putz začal už pred viac ako 20 rokmi, keď Linda a Max spoločne so svojím synom Putzim a babičkou prišli po prvý raz do
domu nábytku XXXLutz. Tak sa im to zapáčilo, že sa tam zabývali a bývajú tam dodnes, nadšení XXXL výberom kvalitného nábytku, originálnych
bytových doplnkov, trendov pre každý štýl bývania so super zľavami. Uplynulo pár rokov, a tak sa stalo, že jedného dňa objavil Putzi medzi stoličkami, posteľami a skrinkami svoju veľkú lásku, dievča Ixi. Od tej doby má rodina Putz 5 členov.
Skupina XXXLutz prevádzkuje viac ako 370 obchodov s nábytkom v 13 európskych krajinách (Rakúsko, Nemecko, Česká republika, Maďarsko, Slovinsko, Slovensko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko, Švajčiarsko, Švédsko, Srbsko a Poľsko) a momentálne zamestnáva viac ako 25 700 ľudí. S ročným obratom 5,34 miliardy EUR je skupina XXXLutz druhým najväčším predajcom nábytku na svete. Okrem toho prevádzkuje XXXLutz, Möbelix a Mömax už 24 online obchodov.